Monday, March 28, 2005

dari paksina menuju ke daksina (from north heading to south)

mulai saat in,kehidupan aku akan terhindar dari buku-buku pelajaran dan tidak perlu lagi memeningkan kepala untuk menyiapkan tugasan yang cukup membebankan kerana selama 3 bulan mendatang, aku akan kembali ke selatan tanah airand having a good holiday.Hujung minggu ini,kugiran dari Jerman,Verge On Reason membuat tour mereka bersama -sama dengan Selfmadegod di Malaysia dan Singapura.hati aku meloncat-loncat tidak sabar untuk pergi ke gig hujung minggu ini.satu jangka masa yang lama untuk aku tidak pergi ke gig di Jb ni.Kolam renang tempat yang si Dicky selalu buat gig pon tak pernah aku datang.Orang cakap gig di Jb paling heboh.Sure heboh punye.

Cuti selama 3 bulan dengan tidak berbuat apa- apa adalah satu perbuatan yang tolol.Aku telah menanamkan hajat untuk menjadi hamba kepada kerja selama manaaku bercuti.Cukup sudah untuk aku bermalas-malasan.Tuntutan hidup yang tidak boleh dipisahkan dengan uang memaksa aku meringankan tulang aku yang dari awal lagi telah disahkan sebagai MALAS. I hate to work but I have to.......

2 comments:

xalimx said...

wow...perancangan yg cukup baik... dan tidak teragak2 untuk aku menyertakan diri dlm mision ko ni.. leh aku join ko keje. n kalo ko lepak jb ko lepak kat umah sp? leh aku lepak sn gak. n nak cari keje kat sm just utk 2 week only.. aku pun tak leh lelama cuti sbb ada short term...warghh...

Anonymous said...

baru nak update ye. penat aku menunggu. ye kena kerja, takkan nak makan tanggung berak cangkung.